Nurshn 38.haftadayım ve hala kızımızın ismine karar veremedik öneriniz ve sizin bebişlerinizin ismi ne:)
morpella Nurshn ah bende sonunda karar verdim ALİN koyacam adını iki isim arasında kalmıştım ya İDİL ya da ALİN olacaktı ALİNe karar kıldım
Mehtpsahn_53300 ay bende 35 haftalığım hala kararsızım aklımda var bikaçtane Yağmur, Masal, Yaren, cemre, Asel mira 💕💕 ben ikili isim istiyorum ama aklm çok karışık karar weremiyorum ve karar weremediğim için isimli olan hiçbirşeyini alamadım malesef 🤔
Nurshn Mehtpsahn_53300 ya ilk günden ismini koyanlara hayranım valla keşke bende öyle yapabilseydim :)
Goksuuuu Nurshn eşimle en büyük kararsızlığımiz bu oldu yılbaşı gecesi kura çektik ne çıkarsa çocuğumuzun nasibine diye ☺️ kurada inci, asya, ela vardı.. ve kızımın ismi asya olacak.
Goksuuuu Nurshn eşimle en büyük kararsızlığımiz bu oldu yılbaşı gecesi kura çektik ne çıkarsa çocuğumuzun nasibine diye ☺️ kurada inci, asya, ela vardı.. ve kızımın ismi asya olacak.
Rabia112 Yıllar önce bir yerde Hafsa adını duymuştum. Ve gün gelirse bu ismi kızıma vereceğim demiştim. O günler yavaştan geliyor ve ben kızımın adını Hafsa koydum ❣️
Ecesuben Nurshn aynıyız sizinle benimde Çarşamba günü doğumum var.ikinci kızım geliyor.. Hala karar veremiyorum ilay deniz, Aysu Naz, duru İpek, nilsu bunlar listemde olanlar.