Valla ben çok ağır geçirdim. Koku hassasiyetini de zirvede yaşadım. 13. Haftamda koku hassasiyetim azaldı bulantılarım devam ediyor ama kusmalarım durdu ilaç içmeye devam ediyorum. Buna da binlerce kez şükür. 2 buçuk aydır neredeyse eşimle aynı oda içinde bile yatamadım evim leş gibi kokuyordu hiç bişey kendi kokusunda kokmadı daha yeni yeni alıyorum gerçek kokuları. Dışardaki duman kokusu sigara , soğan , deterjanlar, sabunlar , parfüm , yemek , eşim , kahve , su kokusu mutfak vs akla ne geliyorsa öldürdü beni kokuları. Banyo yaparken kusacak duruma geliyordum. Yeni yıkanan çamaşırlar bile çok kötüydü. Çok şükür azaldı inşallah tez zamanda bulantımda biter gerçekten burada postlar açıp açıp ağladım psikolojim bozulmuştu. Allah yardımcınız olsun gerçekten çok çok zor 9 kilo verdim hastanelik oldum ölmek için dua ettiğimi biliyorum Allahım affetsin. Sadece sabır ve dua 🤲🏻