Arkadaşlar iyi akşamlar benim bugün adetimden 3 gün geçti normalde sabah kan verecektim ama olmadı akşam eşim hamilelik testi almış heyecan yaptım sabahı beklemedim yaptım ama negatif çıktı akşam yaptığım için negatif olmuş olabilir mi sabah yapayım mı yoksa daha yeni diye mi çıkmadı 1 hafta bekleyim mi fikirlerinizi bekliyorum 🥰🐥