Ervasevgi Fatmanurgulll ben gitmiyorum ama bikac kişiden duydum herkes çok memnundu özel.hastane gibi doğum yapanlar olmuş
pinarhakki Fatmanurgulll bende şehir hastanesinde düşünüyorum inşallah ebeler iyi insanlar denk gelir
Fatmanurgulll Ervasevgi ben de o hastaneye gdiyorum da 2 li tarama testi sonuçlarımı alacam onun için de randevu gerekyomu acaba randevu bulamıyorum
Nurcihn Ablam dogum yaptı 3 gün önce özel hastane gibiymis aynı çok memnun kalmış sancı odasında anneniz kalabiliyor benim annem kaldı mesela sancı çekerken ablam dogum basliyinca annemi direk çıkardılar çok memnun ablam