TugceGDK Seztu Canım ben kemer cüzdan tesbih anahtarlık seti aldım üzerlerinde ismi yazılı olan, kutu kapağının iç yüzünde de nikahımızda yapılan dış çekimden bi fotoğraf koydurttum yanınada güzel bi not😊.
Kader_152199 Bis kutlamıyorum sevgililer gününü evliyken degil sevgiliyken kutlamazdik kutlayanlara saygı duyuyorum ama ben gereksiz buluyorum böyle bigunu