SezerMiran ay bu ben 😁20 haftalıklen ağlamıştım artık hissetmiyorum diye, banada sürekli plesanta önde o yüzden hissetmiyosun dediler. 30 haftalık oldu hala hafif hafif yani artık şans mı şanssızlık mı bilemiyorum ama pozitif olmaya çalış canım. Şu hamilelik sürecindeki ennnn güzel şey bence bebeğin hareketleri onu da kelebek gibi hissediyorum🐣 benimle hamile olan tanıdığım var hareketleri dışardan bile belli, ben elimi koyuyorum sadece bir tık bişey oluyo daha yok. Ama tabi senin öyle olacak diye bişey yok ilerledikçe artacaktır:)