denizinannesi_ Akşamları uyumak için yattığım da veya uzandığımda bebeğin çok aşırı hareket etmesi normal mi acaba? Bir bilgisi olan var mı bu konu hakkında? Haftamız 30+3
Eylul58 denizinannesi_ Evet dinlenince daha fazla hareket etmesi normal 😊 Gün içinde amniyon sıvısının içerisinde sallanarak uyuyabiliyor, uzandiğında sular durulduğu için uyanırlarmış 🙃
Elifkeskinn denizinannesi_ bende korkup doktora sormuştum çok hareketli olması bir problem değil hareketin Az olması problem dedi.
Tugba1421 denizinannesi_ bende 31+1 im canım gece gündüz farketmiyor tekmeler sert ve bazen bi tarafa toplanıyor bi de sanki derimin içi çiziliyor bazı hareketkerinde 3.gebeligim diğerleri bu kadar değildi sanki😊
HAU 34+4 benimde öyle geceleri hareketlerinden uyuyamıyorum artık merak etmeyin korkulcak bi durum değil 😊
denizinannesi_ HAU ayy gerçekten mi 🙈 rahatsız oluyo sanıyorum pozisyon değiştiriyorum 😇 teşekkürler bu arada🌸
Mervekklkdmn 27+5 teyiz benimki de yatiyim hemen basıyor tekmeyi yatarken iyi yine oturunca mideme baskı yapıyor nefes alamıyorum 😀
denizinannesi_ kadriye25 çok hatırlamıyorum ama bu kadar hareket yoktu gündüz öyle biraz olursa oluyodu 🙈😍 sizin nasıl ki 😇
rukiss34 30+3 üm bende aynı durumdayım.Özellikle iki gündür. Hiç bu kadar şiddetli hissetmemiştim. Sürekli kasıklarımın altında sanki, vurdukça tuvalete çıkasım geliyor. Toplanıyor falan canım acıyor. Biraz tedirgin oldum bugün bende.
denizinannesi_ rukiss34 bende can acıtıcı bir durum olmadı ama son bir kaç gündür yatar yatmaz daha hareketlenince bir evham yapıp tedirgin oldum baya bişey fln oluyo sanıp kalkıyorum🙈🙈🙈
82oykunisa82 Çok normal bugünlerin tadını çıkarın bence çünkü 35haftaliktan sonra hareket alanı kisitlanlandigi için çok fazla oynamıyor:))
denizinannesi_ 82oykunisa82 aaa öyle mi oluyo diyosunuz şimdiden haberimiz olsun bari bu seferde neden oynamıyo diye üzülmeyelimm🙈😍 çokk teşekkürler 🌸
Gamzebydmr 35+ 4 ve iki gündür gece hiç uyumuyorum sabah karşı uykuya biraz dalıyorum yan yatırmıyor her iki tarafımada yatırmıyor sırt üstü yapıncada nefes almaksa zorluk yaşıyorum ve acayip hareket edip kendini kasıyor ve sanki doğdu doğacak bilmiyorum daha de var doğuma nasıl dayanırım şimdiden başladı kendini kasmaya
denizinannesi_ Gamzebydmr ahh uyutmamalar şimdiden başladı galiba sonrası için bizi alıştırıyor yavrularımız 🙈 05.34 şu an saat ama gram uyku yok Sizin haftanız daha ilerideymiş bilemedim ki ne demeliyim 🙄🥰🌸
kadriye25 denizinannesi_ gündüzleri sakin, geceleri daha çok hissediyorum ama bu aralar sakınlık var sanki 2-3 gündür
denizinannesi_ kadriye25 hmm 😍 ben çok panik yaptım ya geceleri bir felaket yatıp uyusana yavrum işte ne istiyosun 🙈🙈
kadriye25 denizinannesi_ ya benimki daha erken 21. Hafta olduk yeni düzensiz olabiliyormuş böyle her gün hissedilme seviyesi değişirmiş için rahatları biraz.