Selamün aleyküm kızlar size bi sorum olacak. Başına gelen, böyle bişey yaşayan ya da fikri olan yazabilirmi lütfen😊.
Normalde bugün adet olcaktım ama olmadım. 1 hafta önceden hemen hemen her gün test yapmaya başladım, hepside negatifdi. Dün de yaptım ama negatif çıktı. Folik asit ve D3 vitamini kullanıyorum. Acaba adet gecikmesinde bu ilaçların etkisi olabilir mi? Yoksa tekrar test yapmak için biraz bekleyim mi? Gebelik var mıdır? Gebeliğe dair hiç bir belirtide yok. Napcağımı bilemedim🤷🏻♀️🤦🏻♀️.