Arkadaşlar pandemi nedeniyle hamile olanlar 24.haftadan izin alıyor,benimde 24.haftam 9 şubatta ,bunu müdür beye söyledim bana bu konuyla ilgili meb yazısı gönderin hocam dedi.Bulamadım sadece gazete haberleerine ulaşabildim .24. Haftadaki idari izinle ilgili resmi meb yazısını atar mısınız?