Merhaba kızlar ,
35+4 teyiz. Son günlerimize yaklaştık şükürler olsun😊 Gebeliğimi 4. Haftada öğrendim azalta azalta kısa sürede bırakmayı nasip etti Allahım. Bırakmak derken ara verdim , gayet keyif alıyorum içmekten doğumdan sonra başlayacağım tekrar. Son zamanlarda çok zorlanmaya başladım artık. Kahve bile tüketmiyorum canım istiyor yanında sigara diye. Bir de havalar bi tık güzelleşmeye başladı oh diyorum alıcam kahvemi sigaramı çıkıcam balkona 😅 Tutuyorum kendimi . Siz neler yapıyosunuz ? Nasıl baş ediyosunuz bu durumla