Kızlar merhabalar 5 haftalık hamileyim kese göründü ama kalp atışını 7. Haftada alacağız dediler ama çok heyecanlıyım siz ilk kalp atışı aldığınızda neler hissettiniz? Birde ilk gebelik olduğu için etrafımda aman ilk gebeliğin zaten düşecek imasiyla konuşanlar var ama doktorum düşük riski vs birsey söylemedi kalp atışı almadan hamileyim deme falan şu iki hafta.nasil geçecek inanın bilmiyorum o değil kendime stres yapıp rüyalarımda sürekli.bunlari görüyorum siz böyle şeyler yaşadınız mı?