DamlaGezici ah canım ah. Ben o kaşıntı yı tam iki ay çektim hiç bir ilaç fayda etmedi. Tahliller yapıldı temizi çıktı. Valla bir teyze tuzlu suya ne bulduysa okudu onunla rahatladım. Ama hep benle vardı. Şimdi doğum yaptım her yerim kaşıdığım tabi cam kesiği gibi. Kolonya falan sür duş al hafifletir