Babymod bahsettiğiniz arabaları bilmiyorum ama çift yönlü araba kullanmak tek yönlü olana göre çok daha zor. Hatta size doğru bakarken bebek, ağırlık merkezi değiştiği için kaldırıma çıkarken inerken acayip zor oluyor. Ben ilk kızımda kraftin almıştım. Asla kullanamadim. Çok ağır çok hantal gelmişti. 3. Ayın sonunda gidip baston aldım çok rahat ettim. Şimdi yine araba bakıyorum ama baston bakıyorum. Yanina birde 0-36 araba koltuğu alicam. Çok daha uyguna geliyor fiyat olarak. Puseti en fazla 6 ay kullanabileceğim için hiç almak istemiyorum. Sonrasında yine araba koltuğu ihtiyacınız olacak. Düşünün bir derim.