Symatlsk 37+4 ağrım var diye gittim adet ağrısı gibi tatlı tatlı nst 100 ağrılarım baya çıktı açılmam yok doktorum artarsa ağrıların sezeryana alalım ama erken dedi bebek 3500 kg bir sorun olur mu bebeğime yani ne gibi erken
Merve__kozz Symatlsk ağrıların için demiş kuzum kilosu gayet iyi haftası da iyi eğer dayanamazsan alır sezeryana hemen açılmanda olmazsa 🙂 rabbim sağlıcakla kucagına almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
remkocc Symatlsk ben 39+6da 3350gram normal doğum yaptım kilosu maşallah gayet iyi sağlıkla al kucağına insallaahh 😊🤲
Zmra-13 Symatlsk bendede sancılarım 100 lerde çkyo ama hissetmyom açılmam yoktu 1 gece hastanede kaldım alttan muayene ede ede anca 2cm kadarmı ne olmuştu açılmam dayanamadım taburcu oldum evde sancımı hissedeyim hiç deilse dedim
Symatlsk Merve__kozz teşekkür ederimm 🙏💓 ya erken dedi üzüldüm normAl istemiyorum ben çünkü çok yorgunum ayaklarım şiş ödem var boğaz yanmasından dolayı uyku uyumuyorum halim kalmadı öyle söyliyim 😕
Merve__kozz Symatlsk üzülme üzülme dayanabildiğince dayan demek istemiş 🙂 pozitif düşün bak bebişine kavusacaksın 🥰🥰
Cemrreedemirci 37+4 de mi erken😢 36+6 oldum adet ağrılarım var özellikle bu gece baya belirgin. Pazartesi kontrol var geçen hafta sancı çıkmamıştı ama gebe olmasam bu ağrıya net adet oldum derim.. 39 a kadar yalancı sancı olayı baya yoracak beni.
Abdullahm1 Zmra-13 alttan muayene ile mi açılmanız başladı ? 🤭🤭🤭 bana da özeldeki doktorum dedi alttan muayene Rahmi iyice uyarır açılma büyür diye
Symatlsk Merve__kozz doktordan çevremden daha çok içimi rahatlatan sen oldun teşekkür ederim ağrım devam ediyor bugün gideceğim yine sağlıkla gelsin inşallah çok heyecan da yaptım ❤️
Merve__kozz Symatlsk ah canım benim seni rahatlata bildiysem ne mutlu bana 🤲🏻🙂 doğururken bana dua et olur mu bu haftaviçinde doğurayım artık 🙈
Zmra-13 Abdullahm1 bişey sorucam bilgisi olan yazarsa çok sevinirim kahverengi lekelenmem oldu ne kadar süre sonra sancım veya suyum gelir acaba
Merve__kozz Zmra-13 nişanınız gelmiş 3 4 hafta içinde olabileceği gibi bu gün yarın ertesi gün hee ands olabilir hazırlıklı olun 🙂 rabbim bir avazda kurtarsın sizide 🙂
Elifhiranur Bende 39+1 deyim benimde ağrılarım var ama açılma yok. Salı günü kontrole gidicem bakalım
medosegemira Ben kızımı 37+2 de dogurmuştum acil olarakok şükür bişey olmadı cokta erken degil ki haftanız 37den öncesi erken oluyo