Emineeuctepee Kızlar nst de sancı olarak 30 60 arası çıkıyor gerçek doğum sancıları olması için kaç çıkması lazım bilgisi olan var mı?
Emineeuctepee Ben 40 hafta oldum bugün ama bir türlü sancı açılma olmuyor bakalım ne zaman çıkacak 100lere😐