Hayat_2019 20+3üm haftaya doktor kontrolüm var gitmişken sağlık ocağınada randevu alıp gidip tetanozumu olsammı arayan soran yok ne zaman oluyor ilk aşı tam olarak?
Mervensn1 Hayat_2019 o sanırım değişiyor ben 20. Haftada oldum ilk dozumu 24. Haftada ikinci dozumu oldum ama daha erken haftalarda olan kişileri okumuştum burda sağlık ocağında sizi takip eden hemşireye sormanız gerkiyor galiba 🌸
Merve_kucuk Hayat_2019 Normal de ilk dozu 20 haftalıkken. Ikinci dozuda 4 hafta sonra yani 24 haftalıkken 🤗 Ben 19 ve 23 haftalıkken olmuştum
Nilaylks Hayat_2019 aile hekimliğinde ki ebenin çağırması gerekiyordu 20. Haftada yapıyorlar bir ay Sonra bir daha siz gidip aile hekiminiz ile görüşün bence