Sibbeell Kizlar gecen ay olumsuz tup bebek denemem oldu 2 hafta önce adet oldum falan ama 2 gündür kahverengi akinti var bugun bitti hatta hala ilaclarin etkisi olabilir mi ya yada belki gebeliktir yerlesmedir dogal yolla bsydir az bsy umut ettim 😑😔😒
Umutluanneee48 Sibbeell ilaçların etkisi canım bende de olmuştu… Insallah en kisa zamanda gebe kalırsın