bende gece yatmadan 2 tane alıyorum 35 haftalığım geçen bırakayım dedm birkaç gün kusmalarım başladı tekrar hiçbşy yiyemez oldum gittim aldım gene doğuma kdr kullancam sanırım ama aşırı uykuda yapıyor bıraktığım 3 4 gün bütün gece uyuyamadım ilaca başlar başlamaz bi uyku çekiyorumki oh mis