Anne18 Kızlar doktorum 2 hafta sonra nst ye bağlarız Bi bakarız dedi ne yapılacak orda? 31 haftalık hamileyim
Ohaezgi Anne18 sancılarına ve bebeğin kalp atışlarına bakılcak canım, göbeğine cihaz bağlıcaklar o kadar
Merve_kucuk Anne18 Sancına ve bebeğin kalp atışlarına bakılıyor. Korkulacak bişey yok 🌸 Netten daha ayrıntılı bakabilirsiniz😌
Kader_152199 10 15 dakika boyunca sen bebeğinin kalp atışını dinliyorsun tabi sancilarina da bakılıyor