archerwoman canım taytımın eşofmanımın altına gitmiyorum şuan evler sıcak zaten bide ılık su ile taharet alıyorum gerçekten faydasını gördüm 18. Haftadan 30. Haftaya kadar antibiyotik kullandım fitil kullandım ilaçlara rağmen düşmedi sonra bir arkadaş dedi denedim faydasını gördüm uzun aradan sora ilk defa ilaç kullanmıyorum şükürler olsun ayaklarımı sıcak tutuyorum çorapsız gezmem zaten riskli gebeyim hep yatıyorum
ayrıca idrar yolumda da vardı bu süreçte günde 4-5 litre su içtiğim halde düşmüyordu bu yöntem bende işe yaradı tavsiye ederim