oguzkaganinannesi Kızlar merhaba, aramızda kuyruk sokumu ağrısı çekip de bi çözüm bulan var mı acaba?
Buusraa16 oguzkaganinannesi ağrı kesici krem sürdürüp ovdurmak çok iyi geliyo şiddetle tavsiye ederim
Kardlnozge oguzkaganinannesi tam da bu ızdırap yüzünden doktoruma danıştım bugün uzun süre hareketsiz kalmamamı yürüyüş yapmamı önerdi ve magnezyuma başladık 12 haftalık hamileyim bakalım inşallah iyi gelir çünkü akşamları yerimden kalkmam imkansiz hale geldi bu ağrı yüzünden 😬
Nilya88 Benim çocukluğumda vardı geçmişti doktor egzersiz vermişti bi sene önce tekrar başladı oturamıyorum uzun süreli çok ağrım oluyor şimdi hamileyim ilerleyen aylarda doğumda sıkıntı olur mu acaba
oguzkaganinannesi Nilya88 benim de bekarken düşmüştüm iki ay hiç oturamadım sonra iyileşti de şimdi hamilelikten dolayı tekrarladı doktorum normal doğuma engel değil dedi ama ben bu ağrıyla sanmıyorum normal doğum yapabileceğimi
oguzkaganinannesi Buusraa16 ağrı kesici kremin bi zararı yok mu? Ben ağrı kesici adına hiçbi şey kullanmıyorum
Acemianne07 Bendede aynı sorun var.23 haftalık olduk bebisimle,oturduğum yerden kalkmak resmen eziyet oldu :(
oguzkaganinannesi Kardlnozge benim doktorum yapacak hiçbi şey yok çekmek zorundasın dedi de. Sizin doktorunuz magnezyumu bunun için mi vermişti
ceyda1508 Kardlnozge Bende daha 13 haftalık hamileyim ama uzun süre yürüyünce ayakta kalınca evde temizlik yaptıktan sonra kuyruk sokumum inanılmaz ağrıyor sol ayağıma vuruyor ağrısı da🤦♀️ İlk aylarda böyleysem sonlara doğru yerimden kalkamıcam sanırım
Kardlnozge oguzkaganinannesi evet çok ağrım oluyordu ben ilk gebeliğimde yaşamadım hiç ama ilki normal dogum onun etkisi olabilir belki napalim çekeceğiz artık 😊
Nilya88 oguzkaganinannesi bende yapabileceğimi düşünmüyorum kusura bakmayın çok özür dilerim ama insan tuvalette bile zorlanıyor bu, ağrı çok fena doğumda nasıl ıkıncaz
Birmom oguzkaganinannesi bende de oluyor 28 haftadayiz cok oturunca hareketsiz kalinca daha cok oluyo ben agrilarim artinca 15 20 dk leslie yapıyorum
Kardlnozge ceyda1508 Benimde bacağıma vuruyor umarım magnezyum tableti işe yarar tek umudum o şuanda 🥺
oguzkaganinannesi Kardlnozge irorkay ben yürüyünce de ağırıyo ya özellikle ağrıdığını unutup hızlı bi şekilde oturduğumda çok fena oluyo
Gamzeakd Kardlnozge magnezyum kuyruk sokumunda pek bi işe yarayacağını sanmıyorum kramp için işe yarıyor. İlkinde de ikincide de pek bi çare bulamadım ben
Kardlnozge oguzkaganinannesi bu sabah başladım gunde bir tane ile henüz faydasını göstermez ama inşallah faydalı olur
Birmom oguzkaganinannesi evet yarıyor ben oturunca hareketsiz kalınca agrilarim artıyor spor iyi geliyo
irorkay oguzkaganinannesi ayyy şu an 14 olacağım bende dee var ya. Özellikle çok hareketsiz kalıp birden yürüdüğümdr oluyor sanırım düzenli yürümeye başlamak gerek.