Selam guzel anneler, yine canım sıkıldı 1 ay önce kontrole gittiğimizde çok az kilo aldığını söylemişti doktorumuz yani 28.haftalarda, sonra kontrole gittik iyi kilo almış dedi hamileliğimin başındada geç döllenmem vardı haftalarım karışıyordu, dün 32+6 diye biliyordum doktor kontrol sonrası 34+2deyiz dedi 🙄 kafam gitti gene ve 34 haftaya göre kilosu yine az 😪 2160 gr olmuş çok üzülüyorum 😪