Ezcez Çekilişte isimleri alfabetik sıraya göre dizmişler karışık dizilmemiş belli başlı harflere çıktı çekiliş adaletli olduğunu düşünmüyorum çekiliş olarak bile görmüyorum seçtiğiniz kişilere vermişsiniz sanki yazık beklemezdim böyle birşey
Elifff1601 Evet bende dediginize katiliyorum. İsimler karışık olmalıydı. Alfabetik sıra sanki önceden seçilmiş kişilerrr adil olmadi. Bence baştan yapılmalı ...
Esracim Bende bu konu hakkında post acacaktim aynen kesinlikle haklısın. Karışık değil isimler çok saçma. E harfinden sıralama bile yoktu.
Gencanne01 Sizlere çıksaydı böyle yazmazdınız . Belkıde günah alıyorsunuz belli degıl . Alt tarafı bır bıberon cekılısı
Mervecan Bende alfabetik sıra olmasına karşıyım. Biz sürekli takip edelim ismimiz sona kalsın adaletli olduğunu bende düşünmüyorum !
Obsesifk Bence alfabetik isme değilde maile göre sıralamışlar çoğu isimde karışıktı benim ismim sırada yoktu mesela
crash Ya alfabetik falan değil saçmalamayın sıralama tabi ki word de alfabetik olacak çekiliş randromla rasgele yapılıyor bana da çıkmadı ama haksızlık falan da yok şans meselesi . Hemen hakka girmeyin önce bi kabullenin pes.
Obsesifk Ki olsada arkadaşın dediği gibi random belirleniyor numaralar etkilemez o bizim şanssızlığımız banada çıkmadı 😁
Frida Alfabetik olsa ne olur, karışık olsa ne olur? Sonuçta çekiliş sitesinden numaralar karışık sistem kendisi seçiyor. Çıkan arkadaşlara güzel günlerde kullanın diyelim değil mi suyunu çıkarmayalım 🙂
Akin59 Biberon çekilişi için haksızlık yapacaklarını düşünmüyorum alt tarafı biberon iste ev araba vermiyorlar ya ramazan ayında hamile insanların hakkını yemezler o kadarda degil