Kızlar benim dün normalde şeker yükleme testim vardı ama geç oldu diye bugün sabaha çağırdılar bugün yaptırdım fakat doktorum bugün yoktu nöbetteymiş o yüzden sonucu görmedi bende dayeni İnternetten baktım değerlerim hep negatif yani temiz çıkmış haftaya hafta içi gidip doktoruma görünsem mi yoksa bidahaki kontrolümde mi baksa. Daha dün kontrol vardı hersey yolunda bebeğin gelişimide iyi