Kızlar iyi akşamlar, geçen hafta geçmeyen kaşıntılarla doktorum şüphelenip kan testi istedi ve karaciğer enzim değerleri safra asitleri çok yüksek çıktı hemen ilaca başlattı (ursactive) böyle durumlarda bebek bekletilmeden alınıyormuş sezaryen doğumla 🥺 başına gelen varmı ? 37 deyim şuanda her iki güne bir kontrole çağırıp takip ediyor en fazla bir hafta daha bekletebileceğini söyledi 🥺 son bir hafta güzel kilo almadı zaten bu hastalıktan dolayı galiba ☹️ Başına gelip doğum yapan varmı ?