Ileriki haftalarda dinletir canim. Bazi doktorlar bu sekilde dusunuyor. Benim doktorum dinletmisti ama 2 sn kadar. Simdi gittiklerimde dinletmiyor gosteriyor kalp atisini goruyosun diye. Rahatsiz etmeyelim diyor 🤗 yolunda diyorsa yolundadir merak etme ileriki haftalarinda belki az da olsa dinletir. Ya da sen bidhaki gittiginde rica et 2 3 sn de olsa duymak istiyorum diye