Merve_kucuk sedardahuseyin Sümüksü yapışkan bi şey 😏 Hafif kahve renginde. Ama bende ilk başta beyaz sümüksü olarak geldi. Sonra hastaneye gittim alttan baktılar 1 cm açıklık var dedi. Alttan baktıktan sonra doğumu tetikledi sanırım. 4 mayısta sancı çekmeye başladım 7 mayısta da kızımı doğurdum
Ebru0600 Merve_kucuk kuzum şuan ben daha 34. Haftamdayım ama beyaz sümüksü akıntım baya çoğaldı sende başka belirtilerde varmıydı ?
Merve_kucuk heyymomm Benim bir tek kuyruk sokumuma ağrı ve sancı giriyordu. Karından hiç sancı çekmedim. Ebeler bile şaşırmıştı 😏 Adet sancısının bi tık daha fazlası 😕
heyymomm Merve_kucuk saatlerce sürer geçmezse doktora gidilmeli mi peki 3 saat oldu geçiremedim de ben merak ettim ara ara karnım da mermer gibi oluyor ama dayanılmayacak bir şey yok diye gitmiyorum ama bir türlü de geçiremedim 🤦🏻♀️
Merve_kucuk heyymomm Kasılma oluyor sanırım o. Dediklerinizin hepsini yaşadım ama unuttum valla. Önceki postlarıma girip bakabilirsiniz. Kaç haftaliktiniz
Merve_kucuk Ebru0600 Aksi bi durum olsaydı kendini belli ederdi bence. Bendede çok akıntı seklinde dediginiz gibi koyu kıvamda da geliyordu ama stres yapmadım ben😌 Rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻 iyi ebelerle karşılaştırsınnn🙏🏻🙏🏻🙏🏻