Dilara1903 20+5 haftalık hamileyim. 19.haftadan beri bebeğin hareketlerini hissediyorum. Ama bugün her zamanki vakitte yemek yiyip yattıktan sonra hissetmedim🥺 normal mi acaba yaşayan var mı🥺
M3ltm Dilara1903 çok normal annesi bu haftalar günü günü tutmaz birgün yerinde durmaz kıpır kıpır olur bir gün de keyfi olmaz uyur minik tırtıl sağlıklı olsun da tek
Dilara8228 Dilara1903 24+3 haftalığım 3. Gebeliğim ve hala düzenli bir hareket yok bazı geceler hamile olduğumu bile unutuyorum. Bugün doktor randevum vardi sordum oda normal 26. Haftadan sonra hareket çoğalır ve dikkat edilmesi gerekir dedi
Dilara1903 Leylim yaa demek ki normalmiş, ilk gebeliğim acemiyim ve evhamlıyım biraz çok teşekkür ederim🤗