KubilayGizemzkan Minikkalbim1 Kaçıncı hafta izne Çıkıcaz bende 101 deyim de bide oturarak calısyorsunuz değilmi
nur816 Beyaz eşyaya genel olarak aslında esyaya çok para vermek istemiyorum mantıklı bulmuyorum zaten nişanlımın işinden dolayı tasinma durumları vs çok olacak ama hemen bozulsun da istemiyorum. Fiyatlarını görünce çok uygun geldi sormak istedim
BirMuallime nur816 ben de bulunduğum yerde geçiciyim seneye tayinciyiz inşallah eşyalarımızı bırakıp gitmeyi düşünüyoruz.A101den bulaşık makinesi aldım memnunum
Tansuk Çamaşır ve bulaşık makinesini kullanıyorum çamaşır Makinesi normal ama bulaşık efsane diyebilirim. Hiç akitmadan koyuyorum mis gibi çıkarıyor. Tabiki beyaz eşya şans işi 🤷
Minikkalbim1 KubilayGizemzkan evet KubilayGizemzkan evet gebeyim de 11.haftam bitiyor ama yok oturmuyorm oturtmuyolar
KubilayGizemzkan Minikkalbim1 mal atman yasak ful çektirmiyorlar ve sana kasaya sandalye koyması gerekiyor bs yapması lazım
Bahar27 Bende bulaşık Makinesi ile derin dondurucu bide su arıtma cihazı aldım a101 den çok memnunum Bim den de Ocak seti almıştım oda efsane siyah cam şık
Minikkalbim1 KubilayGizemzkan bizimkiler cok değişik ya sabah mağazaya 8.30da cagrıyolar cıkıcam zaten