Ysr_emrm benımde 1aydr dısım cok agrıyor karanfıl yagıyla cok az gecıyordu bu aralar hem dısım agrıyor hemde sol beynım yerınden cıkacak gbı agrıyor. Uyuyamıyordum sabaha kadar buqun özele gttım baktı ta en arkada 20lık dişim cıkmıs çürümüş doktorumdan ızın aldım cektırdım rahatladım cok şükür hıcbırsey yıyemıyorudm suan 24+4haftalık hamıleyım diş doktoruna gıdın ne derse ona gore dogum doktorunuzdan ızın alın oyle cektırebılırısnız onun dısında dolgu felan yapılmıor yasak hamıellıkte sadece cekım serbest oda kac haftalık hamıle olduquna baglı.