Arkadaşlar benim 10 gün gibi bi gecikmem var şuan betam 303 iki gün önce 243 dü ondan iki gün önce de 203 dü zaten leke kanama vs hepsi var ama progestan kullanıyorum kanamaya rağmen çok az da olsa artıyor bu durumu yaşayan var mı acaba iki gün sonra tekrar kan ver dedi doktor 😓