Sevdaelmc Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum ben Ocak ayının 31 inde adet oldum normalde 6sinda olmam gerekiyordu baya erken oldum neyse adetim bitti dün bugün çok hafif açık pembe bir kan geldi sizce neden böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda ?
Rbkny Sevdaelmc yumurtlama kanaması olabilir belki gebe olmadan önce 2 ay gibisinden bu sekılde ara kanama gibi yaşamıştım
Sevdaelmc Rbkny aslında ovilasyon da kullanmaya başladım hemen dün imdada silik ikinci çizgi içime bir şüphe düştü işin açığı
Rbkny Sevdaelmc belki ara kanama da olabilir cunku kendim de yasadım doktor yumurtlama veya ara kanama olmuştur rahim hazırladığı için kendini demişti doktorunuza sorun bence sizde bir