Benim doğum hikayem🥰 Acaba ne zaman doğacak, nasıl doğacak diye düşünmekten kendimi alamıyordum.
Pazar günü böbreklerimden belime doğru ağrı vardı. Uyudum uyandığımda pijama da ıslaklık gördüm lavaboya gittim lekenmemde vardı panik yapmadım bekledim suyum azar azar gelmeye devam etti. Duşa girdim doktoruma yazdım gel bakalım dedi. Gittim suyun gelmeye başlamış riske atmayalım yatış yapalım doğumu bekleyelim olmazsa suniyle deneriz dedi. Yatmışım yapıldı ama açılmam hiç ilerlememişti hala 1cmdi. Ebe sen daha yolun çok başındasın böyle giderse çok beklersin dedi. Neyse benim sancılarım kasılmalarım bayağı artmaya başlamıştı ben ve doktorum normal doğum istediğimiz için beklemeyi istedim. Sonra ebe bebeğin kalp atışında sıkıntı var dedi. Bu işin sonunda yine sezaryen olursun dedi bende bebeğe bir şey olacak korkusundan sezaryen olmayı kabul ettim.sonra hemen sezaryene alındım. 1 saat içinde bebeğim dünyaya geldi😊 sezaryen zordu benim için çünkü normale hazırlamıştım kendimi ama kısmet böyleymiş şimdi çok şükür yanımda uyuyor mis kokulum🥰 Rabbim bekleyen herkese sağ salim yavrusuna kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim😊