Kızlar ben Almanya da yaşıyorum eşim Türkiye den şuan 7 haftalık hamileyim (riskli gebelik) ve Almanya ya götürmek istiyorum eşimi. Eşim idataya randevu başvurusunda bulundu ve kabul edildi 2 hafta sonraya randevusu var.. bende haftaya pazar günü geri Almanya ya döneceğim ve bende yabancılar polisinden istek yollayacağım. Bu arada Alman vatandaşıyım. Ve ALG2 alıyorum sadece devletten (Jobcenter). Aranızda bu süreçlerden geçen var mı? Ne yapmamız lazım tam olarak? Ve 5 aylıkken başvuruluyormuş ondan önce olmuyormuş bu doğru mudur?