2 hafta önce gebeliğimi kesinleştirmek için kan verdiğimde doktor idrar tahlili de istemişti ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik verdi kullandım düzenli bir şekilde fakat şikayetlerim geçmedi idrar kültürü istedi tekrar onda da bir şey çıkmadı çok yanma ve kaşıntı var bugün oturamıyorum bile. 😞 Antibiyotikli krem sürdüm pudra kullandım bana mısın demedi. Başına böyle bir şey gelen varsa lütfen çözüm önerisini tecrübelerini yazabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim 😔