Smnrky benim arkadaşlarımın hiç sancısı olmadı 41 de suni sancıyla doğurmak zorunda kaldılar ben o yüzden seviniyorum biraz sanki küçük küçük doğum kanalına giriyor bebişim diye benim de 2 gecedir sancım var ama kafama takmıyorum hiç inşallah kötü bişey değildir 😄 sizin de güzel zamanda başlamış bence benim de 32de nst de sancım çıkmıştı ama doktor oooo hayırlısı hazırlıklar başlamış dedi güldü geçti şu an 36 yım