Selamm kızlarrrr🥳🥳🥳
bugun ebebekte babymall da ana kucaklarına baktım. Favorim BabyBjörn dü internetten bakıyodum. Hafif rahat taşınması zarif göruntüsüyle hoşuma gitmişti . Fiyatları pahalı bana göre ama herhalde cok kullanıslı dıye bakayım hatta alayım dedım ama magazada hayel kırıklıgı yaşadım. En az 1.500 tl ye satılan bu ürünün asla bu kadar etmiyceğini gördüm. Üstelik ne titreşim ne sallanma var . Cocugun kendı kendıne sallanması bıle zor o kdr sertti .
4moms da hem pahalı hemde gereksız büyük.
cocuklarımıza herşeyın en iyisi değer ama bu ana kucakları maksımum 9-10 ay kullanılıo sonra hopp kaldırılıyor. Buyuzden portatif rahat katlanan ve sanırsam artık uygun fiyatlı bı ana kucagı almak istiyorum.
kullanan , "“şu harika bi bakıver ”"diyenleriniz varsa lütfen yorum yazın :))
Manuel ya da sallanan titreşimli mi almalıyım fikirlerinize açığım.. şimdiden cok tşkler 🥰