Busbus2020 Kızlar 11 haftamdayım ve acayip kalça ve bel ağrısı yaşıyorum haftaya fizik tedaviye gidicem ama merak ediyorum pelvik ağrı dedikleri şey olabilir mi sizde de oldu mu ?
Busbus2020 Ebruu0 o zaman başkaları da vardır bizim gibi acaba ne zaman geçecek eğilip hiç bi şey alamıyorum yerden
denizanasi1 Gece sabaha kadar oda oda dolaşma sebebim😖😖 yoga ya başladım umarım faydası olur. Bende 29+3 hamileyim
Figenkrts Busbus2020 aynen biride ben 12 haftalık hamileyim iki haftadır çok fazla bel ve kalça ağrım var genelde sol tarafta yatarken sağa sola çok zor dönüyorum dün hastanede sordum normal bir durum diyorlar
denizanasi1 Busbus2020 2 haftadır var canım, öncesinde hiç ağrılarım yoktu. Gün içinde mide yanması, geceleri ağrılar 🥺 Allah yardımcımız olsun ama gerçekten iyi hissetmiyorum
Bsrabgra Tek değilmişim 😪21 haftalığım yemek yapmak is yapmakta zorlanıyorum. Allah yardımcımız olsun. Ne zaman geçer acaba
Busclk 16+6 4 gündür magnezyum kullanıyorum iyi geldi bana ama resmen zorluyo bel ağrısı geçmezse fizik tedaviyi önerdi doktorum. Umarım geçer hepimizin🌸