Kızlar gebeliğim suan çok yeni doktorum kan testi yaptığında hormonda istemiş ve tsh ım 5 in üstünde. Dahiliye veya endokrine gözükmen lazım ilaç yazıp kontrol altına alınması gerek dedi. Aranızda gebeliğinde tsh yüksekliği olan ve ilaç kullanan var mı beni bilgilendirir misiniz 😞