Sen1meleksin kızlar bende de çok var 33.haftadan beri hatta hamilelikte normal olduğunu bilmiyordum bi gece çok korktum panik atak gibi bişey yaşadım ama herkeste oluyormuş çok normalmiş korkmayın ben de 35+5 im şu an hala devam ediyor çift yastıkla yatın bi de çok tıka basa yemek yemeyin ben o şekilde idare ediyorum yürüyüş de rahatlatıyor bi de sakin olmak 🙏🏼