KubraNur52 size şöyle söyleyim kendi elimizde diyip ilaç bırakmak yanlış çünkü onlarında belli oranda iyi geldiği hastalar oluyor, bunu kabul etmek istemıyorsunuz ama bu bir hastalık ve ilaçları düzenli kullanıp düzenli terapi alırsanız iyi gelecektir , ayrıca o bebişlerle eski insanlar nasıl taşırlarmış ne işler yaparlarmış , hatta annem düşsün diye hoplar zıplarmıs , yani o bebek dünyaya gelmek istiyorsa Allahın izniyle ne olursa olsun bişey olmaz , lütfen rahat olun poziitifi düşünün coxuğym doğcak gezcez tozcaz vs vs hayaller kurun eşinizede bu güzel günleri zehir etmeyin lütfen yazık ona da :) pozitif düşünün hayat güzel günler güzel Allah bebiş nasip etmiş bakın ne güzel eşyalar bakın ona hayaller kurun mrk etmeyin fiziksel hiçbirşeyiniz yok lütfen rahat olun ffilmler izleyin kafanızı dağıtın sevgiler :)