Herkeze selam anneler salı günü nasipse doğuma gidiyorum hepinize dua etcm isim isim söylemesemde rabbim hepimizi kurtarsın çatım çok dar olduğu için sezeryana alıyorlar dualarınızı eksik etmeyin doğumdan sonra sizinle doğumum hakkında konuşuruz inş bilgileri paylaşırım hepinize sağlıklı doğumlar ❤️😿🙏