Defne28 21 haftalık hamileyim, suyum fazlaymış yediklerine dikkat et dedi. Ne yemem ve ne yememem gerekiyor bu durumu yaşayanlar tecrübeli olanlar yardımcı olabilirmi?
Fulyaa29 Defne28 benimde oyleydi 10 günde normale döndu şükür . Beyaz ekmek pirinc pilavı havuç hamurişi tatlı falan yemedim
Suzii-90 Defne28 pirinç hamur işi tatlı meyve beyaz ekmek patates falan yeme canim benimde fazla diyet yapıyorum insallah normale döner bende hafif seker de çıktı ondan olabilir yediklerine dikkat edersen daha fazla artmaz en azından dedi doktorum tatlı türü şeyler bebegin daha fazla idrar yapmasını sagliyormus ona göre diyet yap canim havuç falan da tüketme meyvelerden sadece yesil elma yiyorum bi iki günde bir yarim yiyorum onu da
Annesininbitanesi06 Defne28 Benim de öyleydi doktor lazerle tedavi edilebildiğini söyledi ertesi gün gitmem gerekiyordu ama aynı gün tekrar gidip doğum yaptım
Defne28 Fulyaa29 bana 10 gün önce başka doktorda söyledi, bugün kendi doktorunda söyledi. Düzelmeyince ve ikiside öyle diğince panik oldum. Pilav makarna felan dedi de tam olarak ne yicem ne yemicem ne yapmam gerekiyor, kafam cok karıştı😩
Abdullahm1 Acilen şeker hastası diyeti uygulayın bir iki diyet örneği bakın. Benimde öyleydi kasılmalar erken başladı
Fulyaa29 Defne28 sıkı bi diyet yapın ben meyve dahi yemedim bugun kontrolüm vardı suyumda bebegin gelişimide düzelmis . Su fazlalıgı erken doğum riski oluşruyor. İnş. Bian once sizinde normale döner
Fulyaa29 Kbraozkn ekmek yemedim pilav havuç patatea tatlı hamurişi meyve dahi yemedm Allahtan cabuk düzeldi benimki ins. Sizinde bian önce düzelir
gozde_arel Defne28 tatlıyı bırakman gerekiyor bana öyle demisti ama bırakamadım. Zaten son haftalarda suyu normale dönüyor benim döndü hemen