Esraadem Kızlar 5. Ayıma girdim cildim bozulmaya başladı sivilce gibi leke gibi . Ne kullansam iyi gelir acaba böyle durumlarda ne yaptınız ne kullandınız acaba ? Vücudumu arada bir bebek yağı kullansam nasıl olur acaba
Pemberuyam_ Esraadem Ben normalde de şimdi de doğal kil(yesil olan)alıp, maske yapıp kullanıyorum haftada 1 kez tavsiye ederim. Onun dışında Garnier 3 u bir arada kullanıyorum her banyoda peeling yapıyorum hep iyi gelmiştir. Sivilce filan oluşmasini önlüyor
B-s123 Göbek çatlamaması için de bebek yağı kullanan var mı acaba göbeğine iyi geliyo mu 6 ayıma giricem ama çatlak olmasından korkuyorum henüz yok çok şükür