Ozge0202 Kızlar merhaba hepinize öncelikle sağlıkla kucaklamak nasip olsun bebişleri. Soruma gelecek olursak, kabızlık 😏 yaşayan var mı çözüm bulan var mı ne yapmak lazım. Aşırı şiştim şimdiden 🤦🏻♀️
ogrencianne35 Ozge0202 ben her sabah su içtikten sonra 2tane kuru kayısı yiyorum bazen gün içinde de 1er tane yiyorum geçti kabızlık sorunum
Cicekler Ozge0202 ben ne yaparsam yapayım geçmedi 2 ay boyunca yapamadım nerdeyse çok şiş ve ağrılı bir süreçti lavman yaptım o kadar rahatladım ki kuş gibi hafiflemiştim
-93- Türk kahvesi kokusundan ilk aylarda tiksinmiştim hala içemiyorum. Sindiirm sıkıntım olunca kahvaltı sonrası içiyorum hızlandırıyor sindirimimi sende bi dene işe yarar inşallah ☺️