Gzmkk Kızlar adetime 2 gün kaldı ama idrar testi negatif çıkıyor yumurtlamadan sonra 14. Gün Adetime denk geliyor sizce test pozitif olur mu
GunesliGunler_ Gzmkk gününün geçmesini bekle ayrıca hayırlısı neyse o olsun negatif olsa bile nasibin illa Bi yerde seni bekliyor 🥰
TugceGDK Gzmkk Canım bende bugün adet olcaktım ama olmadım dün test yaptım negatif çıktı. Beklemekde fayda var bence. Rabbim kucağımızı doldursun inşaAllah🤲🏻.
TugceGDK Gzmkk Şuan hissettiğim, gözlemlediğim kadarıyla hiç bir belirti yok. Adete dair de hiç bir belirti yok. Normalde 1 hafta kala kasık ve bel ağrım olurdu ağrıdan yatacak hale gelirdim ama şimdi hiç bişey yok.
Gzmkk Burcu3506 inşallah ben ilk hamile kalmıştım 10 gün adetim geçti 10 günün sonunda pozitif oldu ama kürtaj olmak zorunda kaldım