Betul43 Dogumu hızlandırmak ıcın verıyolarda cok zor kndı sancın olsa ıyı bnm ılk dogumum sunı sancıyla oldu
Nihanozturk Betul43 ToprakVeAnnesi35 Esa Herkesin tecrübesi farklı 🤦🏻♀️ 38in icindeyim gelmeye pek niyeti yok bizimkinin merak ediyorum suniyle olursa cok mu fena olur diye☹️
Esa Çok güzel oluyo 😂 kendi sancıların nasılsa suni sancida öyle geliyor. Sancım vardı hissetmiyordum 7 saat yüksek dozda suni sancı aldım gayet kolay oldu suni sancıyla ilgili okuduklarimdan dolayı gözüm biraz korkmustu ama bosunaymis tabi kişiden kişiye gorede değişebilir