Esraelmas96 Merhaba hamişler ☺️ 15+3 günlük hamileyim göğsümden su gibi bi sıvı geldi normal mi ? Bu durumu yaşayan varsa cevap verebilir mi lütfen
_glc1991 Esraelmas96 olmaz mı bi gün pijamanda önümde bişey dökülmüş de kurumuş gibi lekeler vardı bilmiyorum sonra aklıma geldi göğüste akıntı oluyormuş 🤦🏻♀️ Sonra aralıklarla oluyor halen
istanbul3434 Esraelmas96 canim normal mi bilmiyorum sadece sıkmaman veya ellememen gerektigini biliyorum gogusleri uyarmamak lazim.
derinsart Esraelmas96 bende de gelmişti daha son aylara girmeden. iki kez doktor kesinlikle uyarılmamasi gerektgni söyledi ve çatlak kremide kullaniyorsan oraya kullanma dedi tecrübeli annelerde sütün cok olcagina işaret dediler bakalim görcez😇😀
Esraelmas96 _glc1991 çok korktum yaa iğnelenme oluyordu bakayım bi dedim baktım atletim ıslak sıkınca ucunu fark ettim
Kbra003 Sıktırma cnm sakın gayet normal gelmesi göğüslerini uyarrsn allah korusun erken doğuma neden oluyo diye biliyrm
Esraelmas96 Kbra003 yok canım karışmıyorum hiç ben son haftalarda olduğunu biliyordum ondan biraz panik yaptım 😏
Esraelmas96 derinsart krem sürüyordum zaten bundan sonra sürmeyeyim bari. İnşallah çok olur sütümüz ☺️🙏🏻
CeydaDuman Esraelmas96 bende 17 haftaligim ayni dediğin gibi oldu çok sızladı bende sıktım su gibi geldi sonra ellemedim tahmin ettim
Esraelmas96 derinsart bende sabredemiyorum zaman geçmiyor sanki millet hafta ay sayıyor ben gün sayıyorum 😏🙄
derinsart Esraelmas96 valla bende biran önce nisan gelsin istiyorum artık kucagmda olsn istiorm.. bide işin pskoljk yanı var oda çok yoruyor
derinsart Esraelmas96 oda gelir geçer ağustosda öğrendim hamile oldgmu nisan ne zaman gelcek demiştim daha sene bitcekde derken artk odası bile geldi esyalari hazırlaniyor zaman geciyor aslinda 😬🐣