Oysul beni oyun oynamak falan da kesmiyor ya çok sıkılıyorum gün içinde🥺 işe de gidemiyorum tabi alışmışım çalışmaya ev üstüme üstüme geliyor😏 dışarı çıksam en fazla yarım saat yürüyüş yapıyorum o da bir süre sonra sancı giriyor ayy çok darlandım yazarken bile😂 doğurayım artık🥲😂