Mayis-4 Zeyneep7 ben normal testlerle yaptım önce inanamadım sonra erken gebelik testiyle yaptım pozitif çıktı adetime 1 gün kala yaptım
Znsnl Zeyneep7 benim 6 günönce erken gebelik testim nwgatif çıkmıştı adetim 3 gün falan gecikince normal test yaptım pozitif çıktı
Zeyneep7 Znsnl ben de 5 gün önce yaptım hani şu üzerinde ilişkiden 5 gün sonrasının dahi sonucunu verir yazanlardan.. negatif çıktı tabiki sanırım biraz daha beklemeliyim